Polski miszmasz biur turystycznych
Coraz więcej powstaje w Polsce biur podróży. Podczas gdy jedne zabija rynek, drugie wyrastają jak grzyby po deszczu. Niestety, aby wytrzymać napór konkurencji biura podróży muszą wzbogacić swoją ofertę, sięgnąć po tak dobrze znany zabieg marketingowy jak promocja lub też wyspecjalizować się w konkretnym rodzaju wycieczek, najlepiej takim, który oferuje nie wiele biur turystycznych. Należy pamiętać, że Polacy mają coraz większy wybór, dlatego należy naprawdę przyłożyć się do reklamy biura podróży, jeżeli takowe chcemy założyć. Na tym wszystkim zyskuje klient, który może do woli i praktycznie w nieskończoność przeszukiwać oferty różnych biur turystycznych w poszukiwaniu odpowiedniej dla nas i naszej rodziny wycieczki. Także gazetki reklamowe lub katalogi są dobrym pomysłem na reklamę. Klient może wtedy bez problemu, ponaglania i niecierpliwego wyczekiwania przemyśleć i wybrać ostatecznie naszą ofertę. Można także zaoferować stałym klientom upusty. Na pewno zachęci to ich to dalszych wycieczek właśnie z naszym biurem turystycznym. Należy pamiętać, że klient zadowolony z usług biura podróży z pewnością poleci je znajomym i rodzinie. W ten sposób będziemy mieli darmową reklamę i dodatkowych klientów.